Friday, April 15, 2011

我的第一次

这是我第一次在部落格里写中文。 有点奇怪,噢~ 可能不习惯吧。 那是因为我好久没写过中文自从我在中学初中二决定停止上华语课。 可能是因为我文不感兴趣。 其实当前的我写着这文章是多么的困难, 大多数都是用谷歌把英文翻译华语然后再复制粘贴过来。 哈哈! 我还是比较喜欢粤语,我有小小失魂魄,“yi ga ngo dou ng zi ji geh han dou gon gen mug yeh" zzzz

Have to sleep early, later on 10 in the morning got class. But i still got 2 level file to rush and adjustment but got problem with it. Sigh, what to do??? Hmmm... dun sleep, good idea!! Thinking of going to pc fair after class to get a hard disk. any recommend?? And i still have to work and class on sat. And my erp ordering work to do, hope my looks wouldn't turn out like zombie. I think i will survive through. lol
goodnight


突然想拥有幸福的感觉

ps: 明日就是嘉微的生日, 我在这生日快乐!! a tremendous 21st birthday ever

No comments: